tisdag 21 april 2015

Träning på klubben

I går packades väskan för träning på klubben i det soliga vårvädret!
Jag mötte upp hundvakten Lotta för att hjälpa henne lite med Rallylydnaden. Jag har inte tränat någon rally sen jag och Felix tränade för flera år sedan, innan sporten blev officiell. Jag gick igenom de nya reglerna och nybörjarskyltarna (inte mycket förändringar i den klassen), så jag kände mig "på banan".
Efter lite lydnadsträning (kedjade några av momenten i lydnadsettan) så fick Alice också prova. Eftersom hon har bra grunder så är det egentligen inte så svårt, hon är klok tjejen, tänkte antagligen så här:
- ÅÅÅ va kul, så många target matte satt ut!! Jihaa, jag trampar!! Ha ha ha <3

Majken <3 fick också jobba lite, filmerna får tala för sig själva :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar